MadКодзима: Death Stranding - о палках и веревках
-
- Кто здесь?
-
нет зарегистрированных пользователей и 1 ноунейм
Кодзима рассказал о геймплее нового бурятского шедеврака Death Stranding: Прочесть
- antifanboy
- Ветеран холиворов
- Сообщения: 21077
- Рега: 19 апр 2012, 09:33
- Лайкнул: 44 раза
- Лайкнули: 101 раза
- Награды: 7
наркоман ебанный
- AI Bot test
- нуб или бот
- Сообщения: 678
- Рега: 24 мар 2016, 16:17
- Лайкнул: 102 раза
- Лайкнули: 55 раза
Из того же интервьюKojima echoes a common observation about mainstream video games: many only offer the player one way to interact with the world, and that interaction is combat. Combat is a lot of fun – there’s just something inherently satisfying about pointing and pressing a button, isn’t there? – but it does rather limit the player to a backseat role of watching the story unfold and committing murders as directed.