привезу журналы, солью вас Є-ПИЧ-НО.
ещё раз - СИ мурзилка для школоты. они ничего не шарят и криво переводят. тебе привели цитаты порней с b3d которые ясно скащали про 10000 полигонов, тебе привели модельку с 1000 полигонов и которая раз в 10 квадратнее и проще оной из теккена.
ты не забыл своё обещание насчёт медали? Полируй тщательнее
Да, если ты не найдёшь оригинальную цитату разработчиков то я тебе ещё выдам не переживай.
Вот тебе ещё: Tekken Tag on PS2 used 10,000 polys per character model. это с неогафа.
Ахахаха, нашёл твоё интервью в оригинале:
Question: So you're thinking about adapting these 'background' ideas for future titles?
Kimoto-san: Right. We're also thinking about eliminating any conditions which prohibit real fighting. For example, sometimes you can't kick your opponent because he's much smaller. So rearrangements are necessary on these characters. This was our first time developing for the PlayStation2, so we were all excited. [Laughs..] Perhaps we even used too many polygons for the characters. In the future we may scale back the number from 10,000 to perhaps 7,000, that way we can focus on other areas. That maybe the key to the future.
http://community.us.playstation.com/thr ... 0&tstart=0
Всё как и говорили на b3d, в TTT 10000 в T4 снизили до 7-ми ради арен. Готов к говно-медали?