Hunt: Showdown

Мультиплатформенные игры
Правила форума
Не переступайте черту, за которой вас начали бы бить в реале. Только вместо драки у нас прдупреждения и баны. Будьте взаимовежливы насколько это возможно. Ваши враги любят стучать на ваши оскорбления и тем самым отправлять вас в бан.
  • Кто здесь?
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

09 янв 2019, 03:47

Muammar, больше похож на охотника из игры :conf2:
:mifune:
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

26 янв 2019, 19:01

Поправил первый пост. :eddie:
:mifune:
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

28 янв 2019, 05:32

ещё скринчики)
СПОЙЛЕР
20190128050848_1.jpg
20190127234828_1.jpg
20190127221552_1 — копия.jpg
20190127221540_1 — копия.jpg
20190124234311_1.jpg
:mifune:
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

01 фев 2019, 18:29

На тестовый сервер подъехал упдейт
СПОЙЛЕР
Version: v0.540
SteambuildID: 3519496
Client patch size: ~1.5GB

With this update, we have focused primarily on making sure performance is on par with earlier updates, as well as on hunting down and killing sources of stutters, frame drop, and spikes. With this update users should experience an overall smoother and more stable framerate, less memory consumption, and in some cases increased FPS.

We encourage users to experiment with their graphics options to see which settings work best for them. We will continue to optimize and push updates in the future.

(Available server regions on the test server are the following: Europe, US East, Asia, Oceania)

Happy Hunting!



Performance

We have investigated and fixed a number of issues that could lead to degraded performance in Update 4.0. The bulk of these optimizations stem from reducing the load on the CPU and also finding and fixing moments where the frame rate dips and stutters

Adjusted timing of thread jobs that could lead to slow update of occlusion checking
Cleaned up a number of client side entity updates that should only be updated on the server. This can slightly reduce client memory useage
Disabled a run time process that was hogging thread time which would cause drops in framerate for users, especially as they moved around the map
Disabled potentially expensive audio update on the main thread when occlusion checking
Disabled unused water caustic update on the CPU
Enabled helper workers to process jobs and utilize unused CPU time when the MT and RT are waiting for a specific job group to finish
Enabled main thread/physics thread synchronization to prevent occasions where higher framerates could result in player movement popping
Fixed some character geometry that was being loaded at runtime as players activated AI spawns potentially causing stalls
Fixed an issue that would allow underground regions of Stillwater Bayou to render the surface even when players were unable to see it. This could also contribute to spikey performance when underground. This will be improved further in upcoming updates.
Fixed issue in the UI where FPS was limited to 30 if limit was set before VSYNC was enabled
Greatly improved performance of area checks on main thread
Improved performance of audio checks of dogs and chicken animal attractors at range that could add pressure to main thread
Improved performance of the menu rendering
Improved performance of lights when being registered/unregistered with the 3DEngine
Improved main/render thread synchronization to reduce the time when CPU is waiting for the Render Thread and free up resources for other threads to do work
Optimized the aim trajectory calculations
Optimized main memory consumption
Reduced the fusee activate time from 10 to 5 minutes and slightly reduced the light radius to reduce cost on GPU (This will be improved further in upcoming updates)
Reduced the number of impact and audio updates during player hits (should not affect quality of experience)

Gunplay
The basic Caldwell Conversion revolver produces slightly less recoil now
Slight increase of recoil for Caldwell Conversion Uppercut
Slight faster rate of fire during fanning with the Caldwell Conversion Uppercut

Developer note: We also added a small surprise for you with this update. Some of the above balancing changes are related to this. :steamhappy:

Meta
Minor adjustments to comparative weapon stats for revolvers in shop and arsenal.




Fixed a bug where players were thrown back to the lobby during the loading screen
Fixed a bug where location banners were missing
Fixed an issue that caused single bounty missions to show a second boss and split the map area on the contract selection screen
Fixed an issue where kills on grunts, armoreds and hives achieved through indirect damage, did not count towards challenge progress.
Fixed a bug where players were not able to start a match after canceling in the last second
Fixed an issue that caused lighting to not work properly in Stillwater Bayou
Fixed a bug where Items from the HUD which have been used/grayed out were erased upon death blocking usage of other items
Fixed the Quickplay Leaderboard to show the correct numbers for Kill Streaks
Fixed an audio bug that caused crows to be inaudible over 100+ meters distance in some cases
Fixed an audio bug where hidden grunts getting up after noticing players sounded like 2 grunts getting up
Fixed a bug that allowed players to switch Hunters after matchmaking
Fixed a bug that sometimes caused challenges to be already completed and rewards earned after resetting.
Fixed an issue where Tier 2 Hellhound challenges were not tracked
Fixed a bug where the Wellspring counter showed an incorrect number before the game starts



Ammo counter sometimes shows 0 despite having full ammo after picking up a weapon or switching between weapons with different ammo types. (Switching between items or reloading the weapon resolves the visual problem.)
Audio in some cases doesn’t occlude properly
AI can sometimes spawn inside the Butcher’s arena
AI may act unexpectedly and may be unable to navigate correctly in some cases
AI may spawn and get stuck in inaccessible areas between walls in Stillwater Bayou
Closing doors right next to AI can cause them to get stuck.
Hunter’s blood trail is not visible when bleeding out
Hunter's coat sometimes clips through Hunter's front after revival.
In rare cases players may end up in empty servers
Mouse cursor may become invisible when using Alt-Tab while loading into the game
The Spider may catapult Hunters into the air
The Spider may get stuck in some compounds in Lawson Delta
The cursor may get stuck in previous client window dimensions after changing the resolution.
Inviting a partner while they are either in a game, queuing for matchmaking or on the contract screen will result in a 0x107d2 error message
Players may get disconnected from the server after another team has extracted with the bounty.
Some water reflections move with the player’s position in the game world
Quickplay : A hunter that was not killed by another player will still draw bounty from the Wellspring until the bounty has been manually picked up by another player.
Quickplay: The values shown on the leaderboard and drained counter are sometimes not in sync.
Some assets might appear as low resolution / low poly, even on high settings.
Some text is without localization for other languages than English
Sometimes using medkits or vitality shots will not heal you even though the animation plays. We are currently investigating this issue with high priority.
Users playing on the South American server region may receive an error message with the following text: "The connection to the game server failed. Error Code 0x20005"
We are currently investigating this issue.
Users may get stuck on the 'match found' screen; this error should trigger a matchmaking failure message after 1 minute.
With high latency, players have to press F longer than the progress circle indicates for a complete pick up animation to play
When launching a Random contract, players may see the UI for normal maps with spawnpoint selections
:mifune:
PainisCupcake
Графоман
Графоман
Аватара пользователя
Сообщения: 11857
Рега: 11 апр 2011, 00:42
Лайкнул: 38 раз
Лайкнули: 84 раза
Награды: 3

Орден Почётного Сонибоя Dualshock Medal Naughty Medal

03 фев 2019, 20:57

Когда только вышла поиграл пару каток и навсегда забыл, унылая игра и бедный онлайн. :apple:
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

05 фев 2019, 01:28

PainisCupcake, ну если играть на русском серваке, то возможно :spencer:
унылая потому что ты не смог в неё играть? или тебя ебнул зомби и понял шо не потянул?
:mifune:
PainisCupcake
Графоман
Графоман
Аватара пользователя
Сообщения: 11857
Рега: 11 апр 2011, 00:42
Лайкнул: 38 раз
Лайкнули: 84 раза
Награды: 3

Орден Почётного Сонибоя Dualshock Medal Naughty Medal

05 фев 2019, 01:39

rimeqiss писал(а): 05 фев 2019, 01:28 PainisCupcake, ну если играть на русском серваке, то возможно :spencer:
унылая потому что ты не смог в неё играть? или тебя ебнул зомби и понял шо не потянул?
Вообще то нет, у меня большой опыт в онлайновых играх, и в баттл роялах тоже. Она просто очень унылая.
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

05 фев 2019, 02:02

PainisCupcake, как-то звучит это стремно, особенно хвастаться опытом в такой парахе как баттлроял. :gay:
да еще если учесть, что ты сониёб. :kaz3:
как я и говорил ранее в этой игре лучшая интеграция пве в пвп, до этого я разве что могу вспомнить лифт4дед.
:mifune:
PainisCupcake
Графоман
Графоман
Аватара пользователя
Сообщения: 11857
Рега: 11 апр 2011, 00:42
Лайкнул: 38 раз
Лайкнули: 84 раза
Награды: 3

Орден Почётного Сонибоя Dualshock Medal Naughty Medal

05 фев 2019, 03:15

rimeqiss писал(а): 05 фев 2019, 02:02 PainisCupcake, как-то звучит это стремно, особенно хвастаться опытом в такой парахе как баттлроял. :gay:
да еще если учесть, что ты сониёб. :kaz3:
как я и говорил ранее в этой игре лучшая интеграция пве в пвп, до этого я разве что могу вспомнить лифт4дед.
Так хант это подобие BR, лел :gabe:
Да и тот же fortnite или PUBG я парахой не назову, потому что в этих играх нужен скил и хорошая реакция
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

05 фев 2019, 03:33

PainisCupcake, ну понятно :gabelol: дальше режима квикплея не ушел, еще и авторитетное мнение впихнул :lol5:
PainisCupcake писал(а): 05 фев 2019, 03:15 Да и тот же fortnite или PUBG я парахой не назову
а я назову и называю :jocker:
PainisCupcake писал(а): 05 фев 2019, 03:15 потому что в этих играх нужен скил и хорошая реакция
:povar: :vrun: :narrenturm:

p.s. хотя нет, иди ка ты нахуй, нет там нихуя похожего, кроме правила - против всех и то это справедливо только к одному режиму. :jules:
:mifune:
PainisCupcake
Графоман
Графоман
Аватара пользователя
Сообщения: 11857
Рега: 11 апр 2011, 00:42
Лайкнул: 38 раз
Лайкнули: 84 раза
Награды: 3

Орден Почётного Сонибоя Dualshock Medal Naughty Medal

05 фев 2019, 07:56

Ох лол, ты потому и играешь в эту ссанину потому что в более менее соревновательном баттлграундсе ты днище, то ли дело в поеботину от турков играть с 2,5 инвалидами :lol5:
FeaR51
Имя нам - легион
Имя нам - легион
Аватара пользователя Автор темы
Сообщения: 13607
Рега: 21 июл 2011, 01:41
Лайкнул: 219 раз
Лайкнули: 338 раз
Награды: 3

Орден мышиной ярости Knight Medal Souls Fan

06 фев 2019, 00:45

PainisCupcake, что за хуйню ты несешь? :facepalm: обоссаный не может даже в диалог, несет хуйню - его за эту хуйню попускают, а он берет и убеждает себя, что он еще и прав.
Сука, ну ты реально тупой?
PainisCupcake писал(а): 05 фев 2019, 03:15 Да и тот же fortnite или PUBG я парахой не назову, потому что в этих играх нужен скил и хорошая реакция
Причем здесь парашность и скилл требуемый для игры?
То есть, блять похуй на графен, похуй на геймплей, похуй на читеров, похуй на ебаное обилие багов и кривожопость разработчиков, похуй что игра выглядит как ебаное сыроё дерьмо даже после релиза.
Даже похуй, что это игра в турнирной сетке выглядит как ебаная залупа для детей пересмотревших голодные игры :gabelol:
Просто кекс сказала, что в игре нужен скилл и она от этого стала хорошей. :ofigenno:

Я уже не говорю про другие пункты, мне вообще поебать на онлайн - лишь бы был, если мне эта игра нравится - я буду в неё играть и мне будет насрать, что в эту игру не ебашит огромное кол-во школьников (хотя на деле это кайф)
Как тебе еще доходчиво объяснить?
PainisCupcake писал(а): 05 фев 2019, 07:56 от турков
я играю в игру от охуенных разработчиков крайтек, ты мне лечишь, за игру которую разработали корейцы, которые до этого работали над такой парахой как тера.
И причем, блять, тут турки? :arnoface:

Как говорил хаски, тебя нужно: обезглавить - обоссать и сжечь.
:mifune:
Ответить