так опять будут тралить
Rising Storm 2 Vietnam - новости и обсуждение великой игры
-
- Кто здесь?
-
нет зарегистрированных пользователей и 0 ноунеймов
- snakesokol
- Начинающий альфач
- Сообщения: 19247
- Рега: 17 май 2015, 00:31
- Лайкнул: 5419 раз
- Лайкнули: 6087 раз
- Награды: 5
- Mister Book
- Почти Крутой

- Сообщения: 45751
- Рега: 23 апр 2013, 01:16
- Откуда: Палата №6
- Мои платформы: PC, Vita
- Лайкнул: 812 раз
- Лайкнули: 3161 раз
- Награды: 4
- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Я не хочу менять свою VA 20' 1600*1200
Могу 2K телек 55' подключить, но зачем?
Могу 2K телек 55' подключить, но зачем?

- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Dan_, куда уж, мне и так 33 скоро))
1060 кстати норм видуха, вообще не греется. Договорился на 1070 поменять через пару месяцев)) Ну и Ryzen какой-нить возьму)
1060 кстати норм видуха, вообще не греется. Договорился на 1070 поменять через пару месяцев)) Ну и Ryzen какой-нить возьму)

Weisses Fleisch, А амд не рассматриваешь в качестве видюхи?

- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Dan_, нет 

- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Полотенце, там какой-то режим FHD+, хз что это 
Короче он FHD на самом-то деле, похуй.
Короче он FHD на самом-то деле, похуй.

Точно 2k
- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
RAZOR, я в телеках не разбираюсь, бывает)
На битые пиксели смотрел, да. Показывает охуенно, дизайн норм, бренд не парашный вроде (Samsung). Всё)
На битые пиксели смотрел, да. Показывает охуенно, дизайн норм, бренд не парашный вроде (Samsung). Всё)

- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Для RS2:V тестируется дополнение:
Rising Storm 2: Vietnam CTB Beta
https://steamcommunity.com/app/737230
Rising Storm 2: Vietnam CTB Beta
https://steamcommunity.com/app/737230
Please note, the CTB (‘Community Test Branch’) of Rising Storm 2 is still in an Beta state. That means that all the new content is still work-in-progress, not finished, and all subject to change. Thanks for your patience and we appreciate your help in testing and refining this exciting new content.
For those unaware of the content being tested in the CTB:
New Faction - Australian Army
New Weapon - L1A1 Rifle
New Weapon - L2A1 LMG
New Weapon - F1 SMG
New Weapon - Owens SMG
New Weapon - Browning Hi Power (Pistol)
New Weapon - XM177E1
New Vehicle - Bushranger (Huey Gunship)
New Map - Long Tan
New Map - Operation Forrest
New Map - Rung Sac
New Commander Ability - Canberra Bomber
Maps
Rung Sac:
Detailing and cover pass complete - while there may be changes based on player feedback, the map is now in an art-passed state
New overhead map image, server browser preview image and map-specific loading screen
Map has been optimized to improve performance - please report any problem hotspots via discord or the usual bug reporting methods
Blocking pass 75% complete
Fixed several bugs involving getting stuck, floating art and various other aesthetic issues with the map - such as ‘holes’ or missing textures
Fixed a lighting issue where some foliage and debris would appear unlit
Fixed a sorting issue where bullet impact particle effects would appear to occur ‘behind’ water visually
Long Tan:
Detailing and cover pass complete - while there may be changes based on player feedback, the map is now in an art-passed state
New overhead map image, server browser preview image and map-specific loading screen
Redesigned rain effects based on player feedback
Map has been optimized to improve performance - please report any problem hotspots via discord or the usual bug reporting methods
Completed the blocking pass, please report any errors or problematic areas so that we may fix them for the content update’s release
Fixed several bugs involving getting stuck, floating art and various other aesthetic issues with the map - such as ‘holes’ or missing textures
Fixed several ‘RETURN TO THE COMBAT AREA’ volumes which would trigger at inappropriate times after objectives had fallen
Operation Forrest
Switched the positions of Objectives B and D to give more variety to the middle of the map
Moved static spawn points forward for both teams
Detailing and cover pass complete - while there may be changes based on player feedback, the map is now in an art-passed state
Map has been optimized to improve performance - please report any problem hotspots via discord or the usual bug reporting methods
Completed the blocking pass, please report any errors or problematic areas so that we may fix them for the content update’s release
Fixed several bugs involving getting stuck, floating art and various other aesthetic issues with the map - such as ‘holes’ or missing textures
Gameplay
Finalised weapon art, including inventory art, killfeed icons, and their appearance on the stat screen and loadout pages
Replaced the Australian Machine Gunner role’s two M61 frag grenades with an M18 smoke grenade
Fixed several UI bugs
Improved the canberra bomber’s strike-vector selection icon
Adjusted the constraints of freeaim to scale with the weapon position changes that happened since RO2. The weapon should feel "tighter" and not wander around the screen so much when hipfiring
Fixed a bug which prevented players from customising their Australian Army characters while playing in non-English versions of the game
Added a dedicated keybind for 3D Proximity Voice chat - by default this is bound to Mouse 4 (usually your thumb mouse button)
Added more FOV zoom to rifles when aiming down sights per community feedback in the 1.04 poll
Added collapsable stock functionality to the XM177E
Decreased the time to aim down sights when using the stick mag variant of the PPSh
Players now receive points for shooting down Canberra bombers with anti-air
Fixed an issue where the Browning Hi-Power’s hammer did not animate when fired
Fixed an issue where the Browning Hi-Power did not eject shells when firing
Fixed many instances of inappropriate or incorrect mantling prompts appearing on the UI
Fixed an issue where instanced rendering would always turn itself on when the client was started, regardless of player’s choices on the menu
Fixed an issue where maps with the playspace at co-ordinates (0,0,0) would display the tunnel preview mesh at that point when the player drew the pick mattock
Fixed an issue where the XM177-E1 would not have a model when viewed in third person
Fixed an issue where the L2’s rear sight became unusable when zeroed to 600m
Fixed an issue where Commander Abilities would not have their usual 2 minute delay after the start of a round
Fixed an issue where commanders could not cancel the Canberra Bomber’s bombing run
Lowered M9 Flamethrower base weight, and corrected the collision length of the M9 Wand.
XM177E1 given to US Army Pointman and Radioman, this is to add distinction between the US Army and Marine factions
Decreased damage modifiers on the Recon Plane. Should be more difficult to take down with small arms fire.
Increased sway and breathing based on exhaustion [Feedback changes based on 1.04 Survey]
Audio
Implemented all weapon sounds for the new ANZAC weapons
Fixed a bug where ambient audio would not play for some clients
Implemented canberra bomber audio
Prevented an inappropriate audio line from playing just before the bombing run when using the Canberra

- snakesokol
- Начинающий альфач
- Сообщения: 19247
- Рега: 17 май 2015, 00:31
- Лайкнул: 5419 раз
- Лайкнули: 6087 раз
- Награды: 5
Weisses Fleisch, как там сетевой код, норм? можно уже вливаться по-тиху, ибо на старте не решился брать, зная опыт Ред Орчестры ,решил повременить, уже норм?
- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
snakesokol, да не замечено каких-то огрехов, попадания норм регистрируются, с пингом всё ок 

- Weisses Fleisch
- Имя нам - легион

- Сообщения: 81892
- Рега: 11 ноя 2014, 15:29
- Откуда: Cryptoland
- Лайкнул: 1755 раз
- Лайкнули: 2428 раз
- Награды: 7
Товарищ, что с тобой?
И да, СПб пока не столица, не знаю, может в МСК и есть на диске, не интересовался

- Маэстро Олежа
- Графоман

- Сообщения: 11597
- Рега: 23 окт 2014, 14:26
- Лайкнул: 811 раз
- Лайкнули: 906 раз
- Награды: 1
сигал, у тебя ж др сегодня
Поздравляю, желаю установить как можно больше модов для фолло4а, хороших и разных
Поздравляю, желаю установить как можно больше модов для фолло4а, хороших и разных
Последний раз редактировалось Маэстро Олежа 27 ноя 2017, 12:46, всего редактировалось 1 раз.



