Face-Off: Sleeping Dogs
: 18 авг 2012, 21:55
Форум безумных фанатских битв на тему видеоигр
https://madfanboy.com/forum/
То-то я смотрю столько мылаSleeping Dogs adopts a native 1200x720 presentation, with an 80-pixel horizontal upscale to 720p, while on the PS3 we're looking at a much lower 1152x640, which has more severe implications with regards to overall image quality. Anti-aliasing on both consoles is a post-process, most likely provided by NVIDIA's popular FXAA solution, although we find that the PS3 uses a more aggressive edge-detect algorithm in order to smooth over the additional jaggies created by the heavy upscale.
В ГТА 4 и РДР его примерно на три тонны большеТо-то я смотрю столько мыла
Разве что в пс3 версияхFanboyHater писал(а):В ГТА 4 и РДР его примерно на три тонны большеТо-то я смотрю столько мыла![]()
Разница минимальная, а не как в Ведьмакеvats писал(а):
Всего лишь gtx460 1GGaliXigeN писал(а):Vagarshak, что за видеокарта?
Что-то я не особо вкурил, что ты сказать хотел.GaliXigeN писал(а):Vagarshak, хуангоакселератор всё объясняет
Эти циферки и буковки говорят, что это старенькое говнецо Хуанга.Vagarshak писал(а): Всего лишь gtx460 1G
Он про консольные версии говорил жеGaliXigeN писал(а):Vagarshak, хуангоакселератор всё объясняет