Добавлено спустя 22 секунды:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=656961


нет зарегистрированных пользователей и 4 ноунейма
The title of this thread is wrong. If you actually read the article and watched the slides you would have noted that it isn't Sparse Voxel Octree GI, it is Sparse Voxel GI.
The presentation fragments in the article is far from complete, but the implementation they showed is a much simplified version compared to the technique invented by Crassin. They use Partially Resident Textures instead of Octrees, which removes tons of the benefits by the original SVOGI. No longer is the GI resolution variable, which means even more bleeding problems and no performance benefits when geometry consists of big open areas. They also have just shown a basic tech demo (where the low static resolution is apparent), so we haven't seen it running in a game, thus it might still not be possible from a performance standpoint in an actual game.
Also, since the concept is based on PRTs this will be fully feasible the next generation AMD and NVidia cards, which will support this technique
Firex писал(а): я в жопу давал
Mr Bateman писал(а): я в рот у тцк брал лишь бы не мобилизовали , и горжусь этим!
Все плавноie Erzeugung des Voxel-Gerüstes benötigt allerdings noch 45 ms (entspricht circa 22 Fps).
"Shimizu-san tried to implement the indirect lightning technology named Sparse Voxel Octree Based Real-Time Global Illumination (SVO-GI) for the flames of the dragon, however the process was rather heavy on the resources, so he decided to take advantage of simpler Voxel Cone Tracing for the Deep Down demo."
в сцене где закрытая комната и 5 нпц? а в опенворлд типо гта 5 где дсеятки машин и персонажей хоть 2 фпс будет?Mirasol писал(а):EDDISON,Все плавноie Erzeugung des Voxel-Gerüstes benötigt allerdings noch 45 ms (entspricht circa 22 Fps).
Firex писал(а): я в жопу давал
Mr Bateman писал(а): я в рот у тцк брал лишь бы не мобилизовали , и горжусь этим!
Firex писал(а): я в жопу давал
Mr Bateman писал(а): я в рот у тцк брал лишь бы не мобилизовали , и горжусь этим!
СонеоптимизацияMirasol писал(а):EDDISON,Все плавноie Erzeugung des Voxel-Gerüstes benötigt allerdings noch 45 ms (entspricht circa 22 Fps).
они как и после выхода ла нуара начнут кукарекать что игра не удалась и не жалкоPC-Elite писал(а):Если выйдет на ПК, поешь своего кнака?stig09 писал(а): Пк вообще гта 5 не потянул![]()
![]()
Firex писал(а): я в жопу давал
Mr Bateman писал(а): я в рот у тцк брал лишь бы не мобилизовали , и горжусь этим!