Страница 1 из 1

Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 17:50
electrifying
Так же, разработчики заявили что официально не будут поддерживать карты titan.

Screen Resolution…self-explanatory here, but the game will list arbitrary resolutions supported by your monitor and Windows desktop environment.
Refresh Rate…adjustable to frequencies supported by your monitor. Also supports 144Hz high refresh monitors including Nvidia G-Sync.
Display Mode…Full screen, Windowed, and Borderless Window modes are supported
Field of View…FOV angle can be adjusted here
Frame Rate…supports 30, 60, and Variable (uncapped)
V-Sync…ON/OFF
Rendering Method…Two options available - Normal and Interlaced
Resolution Scaling…controls the game’s internal rendering resolution. This is akin to upscaling and downsampling of the final video output. Selectable option ranges from 0.5X to 2.0X. 1.0X is 100% 1:1 native output. The higher the number, the better the image quality and more GPU ‘oomph’ required, while lowering it below 1.0 makes the image softer (but also reduces GPU overhead and increases frame rate).
Texture Quality…option ranges from Very Low to Very High. Higher quality requires additional local video memory.
Texture Filtering…option ranges from Very Low to Very High. Internally, this is essentially your Trilinear to Anisotropic filter that goes all the way up to 16X.
Mesh Quality…option ranges between Low to Very High. This option also affects Level-of-Detail (LOD) quality.
Anti-Aliasing…Selectable options include FXAA, TAA, FXAA+TAA, and SMAA.
Motion Blur…ON/OFF toggle
Effects Rendering…Selectable between Low, Medium and High. This controls the intensity and density of certain visual effects.
Depth of Field…ON/OFF toggle
Shadow Quality…option ranges from Very Low to Very High.
Dynamic Shadows…ON/OFF toggle
Shadow Cache…ON/OFF toggle. When set to ON, shadows for static objects will be cached in video memory.
Ambient Occlusion…Selectable options include OFF, SSAO (Variable), SSAO, and HBAO+. Note HBAO+[www.geforce.com] is an Nvidia-specific feature.
Bloom Effect…ON/OFF toggle
Lens Flare…ON/OFF toggle
Volumetric Lighting Quality…Selectable between OFF, Low, and High. This option controls intensity and quality of dynamic lighting including light shafts piercing through window panes and vents.
Reflections…Selectable between ON, OFF, and Variable. Affects fidelity and quality of screen-space reflections.
Subsurface Scattering…ON/OFF toggle
Chromatic Aberration…ON/OFF toggle
Color Space…Selectable between SRGB and BT.709


Изображение

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 17:53
za1Nx
:drake: :drake: :drake:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 18:55
-gunzoller-
:slepicwin:
всё что надо имеется :yoba_pc:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 19:18
gutalin
electrifying писал(а):Так же, разработчики заявили что официально не будут поддерживать карты titan.
бедный квидикс :huang:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 19:20
kvidix
У аутласта графон покруче будет :pled:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 19:21
stig09
kvidix писал(а):У аутласта графон покруче будет :pled:
Зато оценка на уровне кровавой пекамочи :pled:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 19:23
kvidix
stig09 писал(а): Зато оценка на уровне кровавой пекамочи
Первый был шедевром, второй станет хоррором десятилетия :pled:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 19:26
KlausAusfII
Чому никто не обсуждает тизер нового резика? Вчера поиграл - очень годная штука. Хотя, PT, конечно, побольше понравилась, атмосфернее и страшнее. Зато тут больше загадок и много разных концовок :awesome20:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 20:26
Bagster
не будут поддерживать карты titan
:pled:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 20:57
truth1one
Какие опции? Все на ультра и играешь в 3440x1440/60fps :kojima:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 21:01
Dionis
Ещё одна игруха про зомби,только должна получше dead rising'а получиться :poher:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 21:06
bugorjaka
electrifying, блядь кому это интересно? :boom:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 21:23
molecule
Selectable between SRGB and BT.709
и что выбирать?

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 21:24
truth1one
molecule, srgb :prof:

Re: Раскрыты графические опции Resident Evil 7: Biohazard

: 05 дек 2016, 21:25
Сонибог
bugorjaka писал(а):electrifying, блядь кому это интересно? :boom: