Тени на PS3 говно



Освещение на PS3 убито в хлам



нет зарегистрированных пользователей и 1 ноунейм
Marstion-John писал(а):
Firex писал(а): я в жопу давал
Mr Bateman писал(а): я в рот у тцк брал лишь бы не мобилизовали , и горжусь этим!
И часто на твою картонную коробку псы налетают, насилуя тебя впоследствии? Расскажи нам об этом подробнее.сейчас набегут сонепсы
Отличное разрешение1024x600 resolution
The PS3 seems to use a less refined implementation of the FXAA post-processing filter, resulting in a stripping down of detail in texture-work and grass spites, especially evident the further into the distance you look
By comparison, the 360 looks sharper overall via its own brand of post-processing AA, where its edge-detection also happens to do a more thorough job of reducing aliasing.
ДРАКЕ ВЫРУЧАЙ!!!TheTinkino писал(а):Отличное разрешение1024x600 resolution![]()
Текстурки вообще заебись![]()
Nihiluum писал(а):
на пк будет все охуенноvendetta писал(а):По видео в графическом плане обе версии идентичны( ну и хуй с ним, что там пару моментиков не заметных нашли), но на пс3 пздц тиринг, да ещё и на мфб кто-то писал, что фпс пздц как проседает![]()
Криворукие разрабы
Looking at each frame side-by-side, the 360 version appears to benefit from an added level of sharpness. The gut reaction to this is to call foul on a lower internal framebuffer from PS3 side, but in truth, a straight-forward pixel-count reveals that they both appear to run at the same 1024x600 resolution.