а я по всем жанрам прошелся . :mujik:Dim4ik писал(а):Я если что имел ввиду подобные в жанре Tycoonвот эта была в 2005. Но и щас приятно играть .
Скоро Резистанс 3 выходит, тоже мирововая игра .

нет зарегистрированных пользователей и 1 ноунейм

а я по всем жанрам прошелся . :mujik:Dim4ik писал(а):Я если что имел ввиду подобные в жанре Tycoonвот эта была в 2005. Но и щас приятно играть .
Скоро Резистанс 3 выходит, тоже мирововая игра .

metallsatanist писал(а): Я в какой-то COD играл ещё на PS1.
FanboyHater, достаточно взглянуть на оценки чтобы оценить любые игры
kugelblitz не спеши - майки тебе сделают приятный сюрпрайз. будет новый монстр. апрель покажет кто прав. или мне носить медаль беливера
TheTinkino писал(а):на западе еще не вышло, но судя по стримам - да.Sol1dV3X, Игра-то норм хоть?

metallsatanist писал(а): Я в какой-то COD играл ещё на PS1.
FanboyHater, достаточно взглянуть на оценки чтобы оценить любые игры
kugelblitz не спеши - майки тебе сделают приятный сюрпрайз. будет новый монстр. апрель покажет кто прав. или мне носить медаль беливера
TheTinkino писал(а):на западе еще не вышло, но судя по стримам - да.Sol1dV3X, Игра-то норм хоть?


metallsatanist писал(а): Я в какой-то COD играл ещё на PS1.
FanboyHater, достаточно взглянуть на оценки чтобы оценить любые игры
kugelblitz не спеши - майки тебе сделают приятный сюрпрайз. будет новый монстр. апрель покажет кто прав. или мне носить медаль беливера
TheTinkino писал(а):на западе еще не вышло, но судя по стримам - да.Sol1dV3X, Игра-то норм хоть?







Что там завидовать я только помню что прошёл...Dim4ik, я завидую твоей памяти





Syndicate Wars Port is a port of the 1996 DOS game Syndicate Wars to
modern operating systems. In particular, it runs on GNU, Mac OS and
Windows, but it should also work on any system supported by the SDL
library on the i386 architecture.
To create the port, we disassembled the original DOS executable and
replaced most of the DOS-specific parts with platform-independent code,
using SDL for input and video display, Vorbis for music and OpenAL for
sound.
As part of the port we only provide a modernised executable which will
run on contemporary systems. However, we do not provide the
game data. To install the Syndicate Wars Port, you will need to have
the original data from the Syndicate Wars CD.
The port is not fully complete. It is possible to finish the single
player campaigns, but support for networking is missing. There is also no
support for joystick control.
The project was in many ways challenging, it took us two attempts and a
considerable amount of effort to understand the LE executable format,
write a disassembler that would produce re-compilable code, understand the
old DOS interfaces, Watcom register calling conventions and recognise its
statically-compiled C library functions; we had to analyse the
disassembled source code, interface the assembler code with C code by
using automatically-generated function wrappers and fight with Apple
compiler bugs; all this before we could provide our own C replacements for
the DOS-specific assembler parts and finally make it all work (after
endless hours of debugging the assembler code with gdb, of course); months
of tediousness and uncertainty before we could even see the mission screen
pop up (and crash). Lots of pain, lots of work, but in the end, lots of
fun and lots of satisfaction!
It should also be noted that we got our inspiration for creating this
project from John Jordan's Frontier:
First Encounters, which is a similar port of a space sim game.

остальные тут:madfanboy писал(а):я свинья и играю в говно.![]()
